Lisää hauskoja mainoksia, kiitos!

mainos_Kotimaa

Mainonta lisää uskottavuutta. Media, jossa on ilmoituksia on uskottavapi kuin media, jossa niitä ei ole. Poikkeuksena ehkä vain Yleisradio.

Kotimaassa on ollut mainoksia alusta saakka, näytenumerosta vuonna 1905 lähtien. Lehden kustannukset on katettu ilmoitustulolla ja tilausmaksuilla.

Selasin Kotimaan arkistoja ja silmiini osui monta hauskaa wanhaa mainosta, kuten tuo yllä oleva lehden alkuvuosilta (KLIKKAA KUVAA SUUREMMAKSI). Puuron syöminen kerman kanssa… enpä ole tullut ajatelleeksi…

Lisää Kotimaan vanhoja mainoksia täällä:

Vintage myytiin uutena

Huom. Kyse on erään tietyn tuotteen mainoksista.

Olli Seppälä

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli
    • Käsitys ”terveestä, hyvinvoivasta ihmisestä” on sadassa vuodessa hiukan muuttunut:-)

toimitus Kotimaa
toimitus Kotimaa
Blogissa katsellaan ohitsekiitävää maailmaa yksityiskohtien ja yleistyksien kautta. Erityisesti kirkon ja uskontojen asiat ovat luupin alla. Yhteiskuntaa unohtamatta.