Blogimarkkinoinnin tuloksellisuutta mittaavaan The Blog Marketing Awards -kilpailun finaaliin on päässyt kuusi kampanjaa. Yksi finalisteista on kirkkohallituksen työntekijöiden Oisko tulta? -blogi nuorille naisille suunnatulla A-lehtien Lily-sivustolla.
Kuukausittain 30 000 lukijaa tavoittanut blogi lopetettiin viime kesänä taloudellisista syistä.
Tänä vuonna ensimmäistä kertaa järjestettävään kilpailuun ilmoitettiin yhteensä 29 työtä, joissa hyödynnetään menestyksekkäästi blogeja ainoana kanavana tai merkityksellisessä roolissa osana monimediaratkaisua.
The Blog Marketing Awards -kilpailun tavoitteena on kannustaa markkinoijia ottamaan blogit tehokkaammin markkinointiviestinnän käyttöön ja tekemään blogimarkkinointia rohkeasti ja ainutlaatuista lukijasuhdetta arvostavasti.
Lue myös:
Oisko tulta? -blogi lopetetaan
Viisi blogia tavoittelee Kotimaan pro blogi -palkintoa
Ilmoita asiavirheestä