Medialähetysjohtaja Juha Auvisen mukaan Sansa profiloituu yhä vahvemmin järjestöksi, joka hyödyntää nykyaikaista teknologiaa lähetyskäskyn toteuttamisessa. Mobiiliviestimet, internet, radio ja televisio tavoittavat suuria ihmisjoukkoja kustannustehokkaasti ja silti henkilökohtaisesti.
– Tätä viestittää myös Sansan uusi tunnus. Logossa voi nähdä tähtimäisen ristin, tuikkivan lähettimen ja kuuluvuusalueen tai vaikka satelliittilautasen, taustoittaa logon pääsuunnittelija, mediatoimittaja Sami Heinomo.
Visuaalisen ilmeen uusi pääväri on lämmin oranssinpunainen. Väri symboloi aktiivisuutta ja sitä, että lähetys on käynnissä tai laite on päällä. Uusi muoto- ja kuvamaailma tarjoavat Sami Heinomon mukaan ikkunoita lähetystyöhön. Visuaalinen ilme on luotu yhteistyössä mainostoimisto Intro Designin kanssa
Ilmoita asiavirheestä