Ensimmäinen kerta -seurakuntavaalikampanja huomioitiin mainosmaailmassa

Seurakuntavaalien Ensimmäinen kerta -kampanja sijoittui Mainostajien Liiton järjestämässä AdProfit 2010-kilpailun Paras yhteiskunnallinen kampanja -osiossa toiseksi.

Sarjaan osallistui kaikkiaan neljä kampanjaa. Ensimmäinen kerta oli mainostoimisto Sherpan suunnittelema. Seurakuntavaalit käytiin viime marraskuussa.

Myös Helsingin seurakunnat ja Kirkon Ulkomaanapu ovat saaneet markkinointikampanjoistaan tunnustusta.

Helsingin seurakuntien tuutulaululevy eli Pienen iltahetki palkittiin Hopeahuipulla Grafian Vuoden huiput 2010 -kilpailussa.

Palkinnon perusteluissa mainitaan, että Pienen iltahetki on ”lahja, joka ei aliarvioi lasta eikä hänen vanhempiaankaan, vaan on positiivinen poikkeus vaippaikäisten kohderyhmässä”. Tuomaristo piti tuutulaululevyä vihkoineen graafiselta muotoilultaan ehyenä.

Kirkon Ulkomaanavun ja Helsingin Sanomien yhteistyössä tekemä Hyvän Elämän Ketju -kampanja palkittiin myös Hopeahuipulla.

Vuoden Huiput on suunnittelijoiden itsensä vuonna 1980 perustama markkinointiviestinnän ja muotoilun kilpailu. Tapahtuman tavoite on vahvistaa laadukkaan graafisen suunnittelun ja mainonnan merkitystä suomalaisessa kulttuurissa ja taloudessa.

Ilmoita asiavirheestä
Edellinen artikkeliVapaa-ajattelijat rajaisivat rippisalaisuuden alaa
Seuraava artikkeliPaastovinkki 27/40: Vietä tänään autoton päivä

Ei näytettäviä viestejä