Kirkollisten somevaikuttajien mukaan kirkon pitää olla siellä, missä ihmisetkin – eli somessa

Kirkossa markkinoinnin käyttöön on perinteisesti liittynyt epäluuloja, eikä markkinoinnin työkaluja vieläkään sovelleta täysin, sanoo brändäystä osana kirkon viestintää tutkinut TT Laura Kokkonen. Kokkonen tutki väitöskirjassaan luterilaisen ja ortodoksisen kirkon viestinnän aineistoja, kuten viestintästrategioita ja seurakuntavaalien kampanjoita. Keskeinen tulos oli, että kirkko kytkeytyy brändäykseen monin tavoin, vaikkei siitä mielellään puhukaan. – Jotkin markkinointiviestinnän keinot hylätään kirkolliseen…

Lue koko artikkeli

Tutustumistarjous: Pääsy kaikkiin Kotimaa.fi artikkeleihin vain 1€ kuukausi. Kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti 9.90€/kk. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa, ennen seuraavan laskutuskauden alkua.

Oletko jo tilaaja? Kirjaudu tästä

Ilmoita asiavirheestä
Edellinen artikkeliLuonto puhuu: Käenpiika on outolainen tikkojen joukossa
Seuraava artikkeliUkraina pyrkii eroon Venäjästä myös kirkollisesti

Ei näytettäviä viestejä