Tapahtuma jatkuu vielä tämän viikon 15.10. asti.
Kampanjakirjoja oli tilattu yli 7000 kappaletta, yli 50 000 on ladannut muutostarinoita YouTubesta ja mediatapahtuman nettisivulla on vieraillut yli 100 000 eri kävijää.
Lokakuun puoliväliin katukuvassa näkyvä mediakampanja nostaa näkyville kertomuksia siitä, miten ihmiset ovat kokeneet Jumalan muuttaneen elämäänsä.
Mediakampanjan takana on 73 kristillistä pääkaupunkiseudun seurakuntaa ja järjestöä. Myös muutama luterilainen seurakunta on mukana.
Tapahtuman pääkoordinaattori IRR-TV on ollut mukana toteuttamassa vastaavia suurkaupunkimissioita muun muassa Venäjällä, Intiassa ja Nepalissa.
Ensi vuonna on suunnitteilla vastaava tapahtuma Turkuun ja Tallinnaan.
Lue myös: Miksi missiot herättävät tunteita?
Ilmoita asiavirheestä