Helsingin, Espoon ja Vantaan seurakuntien yhteinen verkkomedia eli Valomerkki mainostaa itseään hyvän elämän verkkomediana.
Valomerkki.fi-palvelun tili löytyy keskeisimmistä suomalaisten arkikäytössä olevista sosiaalisen median kanavista, kuten Facebookista ja Instagrammista.
– Tavoitteena on, että verkkolehti olisi julkaisukelpoinen ennen kesää, kertoo Valomerkin toimituspäällikkö Tuure Hurme
Kotimaassa.
Hyvän elämän teema on Hurmeen mukaan toimiva ja tulee todennäköisesti jäämään lehden sloganiksi.
– Tarkoitus on tuoda esiin kristillisistä arvoista ponnistavia teemoja: hyvinvointi, terveys, hyvä elämä, hyvä kuolema ja niin edelleen. Kantava teema on myös kaupunkilaisuus, Hurme sanoo.
Ensisijainen tarkoitus on saavuttaa kohderyhmiä, joita kirkko ei muuten tavoita. Hurmeen mukaan heidän tavoittamisekseen tarvitaan jotain aivan uutta. Sisällöt vaihtelevat hengellisistä asioista arkeen.
Lue lisää 26. helmikuuta ilmestyneestä Kotimaasta.
Lue myös:
PK-seudun seurakuntien uuden verkkomedian toimituspäällikkö valittu
Ilmoita asiavirheestä